Kanelbullens dag
Publish 2012-10-05 / 17:26:00 in Dag för dag ▲ Notes

 
Imorse tänkte jag: nu ska jag vara en duktig flickvän! Så jag sprang till affären och köpte ingredienser och började baka kanelbullar medan gubben min sov. För er som inte vet så är jag verkligen sämst på att baka, kan verkligen inte. Kanske chokladbollar. DET kan jag faktiskt göra. Men i allafall, fortsatte baka och gjorde som det stod i receptet. Sen ringer klockan och jag tar ut dem. De är brända och hälften är suuuperstora och ramlat ur formen, haha. Jag är så sjukt dålig. Men gubben sa att jag varit så duktig ändå och åt några stycken! Nöjd blev jag ändå!
 
UPDATE: Sen glömde jag dem framme så nu är de också stenhårda. Så nu går det absolut inte att äta dem haha

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback