JULKLAPPSLISTA
Publish 2012-11-03 / 11:42:00 in Etc ▲ Notes

 
My wish-for-list. I år önskar jag mig inte alls mycket.. Mest hemmagrejer. Fick verkligen tänka till när jag gjorde detta kollage, haha. Måste säga att den gröna stekpannan är typ nummer ett! Älskar den haha. Fått mani på husgrejer på sista tiden och eftersom det snart är dags för studenten så ser jag det också som att flytta hemifrån! Så nu lär man samla på sig lite grejer...
 
Tänkte att det är lite tråkigt att ta med bestik, drickglas, tallrikar, durkslag och grejer som jag egentligen vill ha på kollaget, så det fick bli lite andra grejer med! På bilden är det lite andra saker jag har lite extra cravings för som en häftig mugg som man kan ta med överallt, en tavla från gallerix med en härlig text, infinityring från Kenzas kollektion, ett par asballa JC och sånt.
 
SEEEEN, blir man aldrig för gammal att skriva önskelista. Hehe <3

Kommentarer
Anonym

skorna från nellys <3333333

datum: 2012-11-05 tid: 15:35:16
Bloggadress: http://johannajansson.devote.se
Agnes

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

datum: 2013-02-06 tid: 17:26:11
Bloggadress: http://bewonder.nu
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback