Bröllopsfotografering
Publish 2012-03-30 / 19:35:06 in M ▲ Notes

Snart är det dags för mig!! Min första bröllopsfotografering. Längtar något sjukt, men är så himla nervös. Har varit det från stunden jag tackade ja till erbjudandet. Jag tänker på allt hela tiden, va lär jag använda för iso? Kommer det bli brusigt? Klarar raw att ta bort det sen? Kan jag stå överallt i kyrkan utan att störa? Kommer jag missa "the big moments"? Kan jag en sånt här? Är det för tidigt? Osv... Så sjukt nervös så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Men ska ta en tur till kyrkan och undersöka den snart så jag har lite hum hur jag ska göra och planera, lite så jag kan lugna nerverna också. Väldigt behövligt!

Kommentarer
Vendela

Grym blogg! Vad gör du?

datum: 2012-04-02 tid: 11:59:39
Bloggadress: http://fotografnilsson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback