Hamburger
Publish 2012-06-30 / 23:49:38 in Dag för dag ▲ Notes

Skönaste grillen! En förfallen liten lada! 
 
Har nästan precis klivit innanför dörren. Har varit och ätit mat och haft trevligt hos pojkvännens familj.
Vi åt hemmagjorde hamburgare med hemmagjord dressing och bröd. Gissa om det var gott? Sedan blev det rabarberpaj till efterrätt! Vi har skrattat och ståhejat ända fram till nu, riktigt trevligt! :) Haft en bra dag idag! Farit runt lite överallt och gjort grejer. Det gillar jag, blor jobbigt att sitta hemma bara. Imorgon väntar zumba med syster min, ska testa på för första gången. ME LIKE!
 
Nu ska jag dejta min kudde lite och hoppas på att kunna sova länge imorgon. God natt mina vänner!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback