Why I'm not here
Publish 2012-07-21 / 20:44:48 in Dag för dag ▲ Notes

Min låga bloggning är pågrund av att jag håller på med min tillfälliga hemsida. Min andra krascha då allt försvann (brustet hjärta) så jag lär bygga upp den helt på nytt när serven fungerar igen. Medan har jag denna sida. Som jag har klurat med i två dagar. Den lär långt ifrån klar men man ser ju det viktigate pris och lite fakta (som ska utökas). Måste säga att det sök riktigt hårt när alla bilder, priser och all text jag skrivit till försvann. Fyfan. 

Kommentarer
säääni

Nice bro!!!! Kommer lätt boka dig på mitt bröllop ;)

Svar: Självklart ;)
Matilda amazingdays

datum: 2012-07-22 tid: 14:20:55
eemmaz, my life my story.

vill ha byxorna! köpta på Ginatricot va? puss:)

datum: 2012-07-28 tid: 21:22:08
Bloggadress: http://eemmaz.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback