vänner
Publish 2012-01-11 / 21:05:29 in Etc ▲ Notes


*
Vissa vänner tappar man när man växer upp. Man växer ifrån varandra, tröttnar på varandra, blir osams för något oviktigt, flyttar ifrån varandra eller bara slutar umgås utan någon riktig anledning. Men sådant händer. Vissa håller man kvar. Jag skulle vilja hålla kvar varenda en, men tror inte det fungerar riktigt så. De jag fortfarande umgås från jag är liten är de bästa jag känner. Med dem kan jag verkligen släppa loss och berätta allt för. Jag älskar dem! Nu de senaste året har jag hitta många fina vänner som jag verkligen hoppas jag att kommer ha kvar. Så svårt att hitta bra vänner som man kan lita på, men jag måste haft en jäkla tur. Sedan hitta jag ju världens finaste pojkvän under året som jag inte tänker släppa i första taget! Mitt ljus i mitt liv just nu. Men i allafall, mina vänner är några jag aldrig tänker släppa nu. De får mig skratta, vara glad och allt som behövs för att överleva. De är alla min stjärnor.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback