// baby baby baby ohhhh
Publish 2011-09-05 / 16:41:34 in Dag för dag ▲ Notes

Japp, då blir det Emil som tar ansvar för dagens inlägg. Ehhh, idag missa jag bussen för att jag glömde Ergonomiboken i skåpet som jag var tvungen att ha med för att det blir till att skriva prov imorgon. Puuuh. Jag sprang in och hämta den sen runa jag till tåget och drog till tösN^. När jag kom fram stog en mycket stilig karl med en mycket röd moped som skjutsa mig till tösN^. Efter ett tag så fick jag och ILLEEEH idéen att glida till Willys och köpa tacochirre med cheezedipp, och det gick ganska bra. Nu är klockan cirka 16.41 och Matilda har anlänt hemmet. Vi ska strax dra en slice janne med Elias, krilleboi och hans b-rud. Sedan ska jag och Tilda kolla på Never back down 2!
PyssÅkram

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback