3 månader
Publish 2011-11-12 / 18:13:24 in Dag för dag ▲ Notes

Hjärtat ♥

Nittiotvå dagar.
Denna fina pojken har förgyllt varenda dag sedan jag träffade honom. Med vingliga ben och nyfikna blickar hitta vi varandra sedan dess har det varit han och jag. Vi spenderar praktiskt taget varje natt tillsammans och nu tror jag verkligen inte att jag skulle kunna sova eller vara utan honom. Han är mitt lilla hjärta och jag önskar det förblir så. ♥
-
Nu har vi precis ätit god mat (som han duktigt nog har lagat) och nu blir det massor av mys och kramar med honom resten av kvällen. Pussar till alla, skriver imorgon!

Kommentarer
Sofia

så gulligt!! gatulerar.

kommer själv ihåg den där känslan av 3 månader och det är helt sjukt hur snabbt tiden går. Nu är jag och min kärlek uppe i 23 månader. Sick.

datum: 2011-11-15 tid: 15:59:11
Bloggadress: http://batmanbitch.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback