This is were I calm down
Publish 2012-10-15 / 22:06:00 in Inredning ▲ Notes

 
Fixat lite vid mitt skrivbord nu på kvällen. Från ett extremt tomt skrivbord till ett rätt så ljussatt ställe. Måste säga att det blev väldigt mysigt! Ska fylla på facket där just nu böcker, teckningar, nyckar, tidningar m.m. som ligger som prydnader, men än finns de lite plats för mer! Stolen ska bytas ut till en glasstol med ett fårskinn hängades över. Det kommer bli super! Tror jag även ska hänga upp lite mer ljus, eller vad tycker ni? 
 
Är helt förälskad i inredning. Började när jag fick själv börja inreda rummet, allt från väggar till tak blev kritvitt och likså alla möbler. Nu på senaste tiden har det tillkommit en del gröna växter, svarta detaljer och en kvist till klädhängare, och såklart mitt svarta skrivbord som syns på bilden. Även fast jag inte är hemma allt för ofta så är det otroligt skönt att kunna fixa och dona hur jag vill! 
 
Puss på er och god natt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback