The real end
Publish 2012-11-06 / 21:31:00 in M ▲ Notes

 
Jag skrev nyss ett jätte långt inlägg och tog ut alla mina känslor. Sen blev jag feg och ville inte publicera det. Det jag vill berätta är att jag har tänkt sluta blogga, kanske skriver ett inlägg då och då men i helhet så tänker jag inte lägga någon energi på bloggen. Tänker ha bloggen kvar som minne för mig! Jag känner just nu och har en väldigt lång tid att mycket går dåligt för mig. Det är bara ren fakta och en av anledningarna varför jag slutar blogga. Plus hur kul är det att blogga när knappt någon tittar in? Känns då rent meningslöst. Jag har tappat nästan allt intresse för det jag en gång gillade, att tecka, fotografera och allt kreativt och det var därför jag från början startade bloggen så nu känns det bara som ett tomt papper.
 
Jag lär göra något med mitt liv innan jag blir till kol, hade jag kunnat så hade jag spolat fram tiden 8 månader och hoppat över skolan och studenten och allt det där som har en begränsad tid, just nu känns det som att det är de som stoppar mig från att må riktigt bra. Har sådana ambitioner om att komma ifrån den lilla by jag bor i just nu och börja om, ni har ingen aning om hur jag längtar tills dagen efter min student. Detta har suttit i mitt huvud det senaste året. Känner mig fast och begränsad och får knappt nån luft. Vill lämna allt de jobbiga bakom mig. Jag behöver leva men just nu kväver allt omkring mig mina lungor. Just nu skulle jag kunna göra vad som helst för att få det att ske, men jag vet att jag lär hålla ut i några månader till!
 
Så för (troligen) sista gången, Hejdå kära läsare ♥

Kommentarer
Tove

:( tråkigt men förstår det helt. hoppas kreativiteten kommer tillbaka så småningom :)

datum: 2012-11-06 tid: 22:31:29
jenfis

Tråkigt att du ska sluta blogga, men jag förstår dig verkligen. Vet inte om du sett mitt inlägg jag publicerade om skolan förut (http://jenniferdelin.blogg.se/2012/september/vad-hande.html), men om du har läst/läser så ser du iallafall att jag känner som du.
Vi får stötta varandra så mycket det bara går nu den sista tiden! Du är superduktig mattis, blir alltid så impad av dig och dina skolarbeten!

Kämpa på <3

Svar: Åh så snäll du är Jennifer, det är bara att hålla ut! <3
Matilda amazingdays

datum: 2012-11-06 tid: 23:48:20
Bloggadress: http://jenniferdelin.blogg.se
Emma

Åh, vad trist. Men förstår dig verkligen på alla vis och känner i stort sett detsamma själv. Hoppas du hittar tillbaka!

datum: 2012-11-07 tid: 17:06:47
Bloggadress: http://emmablid.blogspot.com
Lovisa Lindström

Vacker du är i håret! Underbar hårfärg också btw!

datum: 2012-11-18 tid: 15:50:14
Bloggadress: http://alovisa.blogg.se/
MATILDA

fin bild!

datum: 2014-01-03 tid: 14:20:33
Bloggadress: http://matildays.forme.se
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback