I have found you, love of my life.
Publish 2012-01-05 / 23:33:15 in Dag för dag ▲ Notes

Livet flyter på så bra.
Fäller en liten tår att skolan börjar nästa vecka. För tillfället ligger jag i sängen och myser framför Lost (mitt nya beroende, 1,5 säsong kvar!!). Har det så bra just nu! Imorgon väntas middag hos släkten, mycket trevligt ska det bli!!
Önskar att kameran kunde hänga med, men sedna mitt 50mm objektiv gått sönder har jag inte haft mycket för mig när det gäller fotografering. Det är ungefär det objektiv jag fotar med, pga den höga bländaren som fungerar perfekt i det ljus vi har nu. Måste dra en trip till stan och införskaffa mig ett nytt, väldigt - väldigt snart.
Annars då, ska försöka få upp mer "roliga" bilder på bloggen. Börja skriva lite mer intressant. Kläder intresserad väl alla, inklusive mig. haha.. Får se vad som dyker upp. bye guapas!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback