WOW
Publish 2012-08-26 / 19:55:51 in Dag för dag ▲ Notes

WOW! Första gången på evigheter jag logga in på bloggen via en dator och vilken känsla!!! Nästan 500 besökare och över 80 kommentarer!! Alice skrev till mig att jag hamnat på den lilla sidohuven där två inlägg syns när man är inloggad på bloggen. Jag tror ni som använder blogg.se vet vad jag pratar om haha! Inte någon vidare på att förklara. Meeen, tack för alla kommentarer! Ska försöka ta mig tid nu och svara på alla med det samma! Plus uppdatera bloggen med nya bilder (varit nere för inte haft något internet och appen är inte den bästa) och även lite på designen! Syns snart!! Kram

Kommentarer
kaffehörnan

Då blir man glad att komma in på ens blogg när man möts av sånt

datum: 2012-08-27 tid: 10:04:16
Bloggadress: http://www.kaffehornan.se
hanna - foto

sv: aw, alltid lika roligt att göra andra glada! :)
haft en bra dag? :)

datum: 2012-08-27 tid: 13:36:40
Bloggadress: http://everypixeloflife.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback