Tävlar hos Kan Dee
Publish 2012-07-10 / 15:22:25 in Etc ▲ Notes

Kollage av mig!
 
Här ser ni mitt bidrag till KanDees outfit tävling för att få chansen att vinna paket fyllt med kläder från KanDeeShop. Gillar den väldigt mycket! Skulle inte klaga att gå klädd såhär varje dag. Fast nu drömmer jag lite då det skulle behövas lite av en större inkomst för att ha råd med dessa skönheter! Men nu håller jag tummarna och det hoppas jag ni gör för mig också! 31 juli är sista anmälningsdagen, så anmäl er också! 
 
Kan man då lite åsikter om den? Vad tycker ni, speak out!

Kommentarer
Maida

Sv: Så roligt att du är med, lycka till!

-Gud vilken grym kollage du har gjort, snyggt! Gäller detsamma med din design, love it! :)

datum: 2012-07-10 tid: 15:43:36
Bloggadress: http://maidre.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback