37 factsM
Publish 2011-10-03 / 12:57:18 in Etc ▲ Notes

1. Namn: Matilda
2. Husdjur: 2 katter och en hel del dammråttor.
3. Hårfärg: Mörkbrun, förändring påväg.
4. Favoritfärg/er: Annorlunda varje gång någon frågar. Blå, lila, vit, svart, beige osv
5. Piercing: Öronen om det räknas.
6. Bostadsort: Utanför Gävle.
7. Har du varit kär: Ja! 
8. Hur ser din drömkille ut? Ska man sätta namn på min drömkille heter han nog Zac Efron.
9. Har du fått en kyss den senaste veckan? Senast imorse av mitt fina hjärta. ♥
10. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Hm, ingen än. Eller räknar man natten/morgonen var det nog med mitt ♥.
11. Hur lång är du? För lång. 167 kanske? 
12. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Varken eller.
13. Icke godkänt i något ämne? Inte ett ända! 
14. Vart är din favoritplats? Mitt eget rum är min lilla oas. 
15. Vilken plats föredrar du minst? Just nu skolan.
16. Hur många kuddar har du i sängen? Sex stycken. 
17. Tycker du om kaffe? Inte druckit en kopp kaffe på bra många år. Så vet inte ens hur det smakar haha.
18. Tycker du om kinamat? Yesbox!
19. Vad dricker du helst till frukost? Jucie, oboy eller te.
20. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Japp!
21. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
22. Vem är den roligaste människan du känner? Kommer inte på någon på rak arm!
23. Vem delade du senast din säng med? Emil inatt.
24. Gillar du någon nu? Emil i mitt ♥
25. Röka eller snusa? Nada.
26. Har du varit i några andra värlsdelar? Yes.
27. Favoritmat? Allt som passerar min mun! Mest kött.
28. Tycker inte om: lögnare, jobbiga tider etc.
29. Ögonfärg: Blå. 
30. Det bästa du vet:
31. Skostorlek: 37,5. 
32. Fobi: Fötter.
33. Gillar du snö? Ja, så länge inte den är kall. Hehe...
34. Vilken är din bästa egenskap? Jag har ingen. Kanske att jag är grymt taskig. Haha
35. Bästa kompisar: Alla min vänner. hoho.
36. Hur tror du folk upfattar dig? Vet inte, skulle vara skoj att veta hehe.
37. Vad är det vackraste som finns? Kärlek i all dess slag.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback