You got that smile
Publish 2011-07-11 / 19:45:00 in M ▲ Notes

Såhär sliten är jag numera. Ni ser ju bara! Slit-slit-slit. Plus på det är att jag har förstört mitt hår (yeah, allt går så perfekt just nu). Just nu längtar jag till ett slitet, långt, tunt/stripit, mörkbrunt hår, istället sitter jag fast med ett kort, rakt, lent som en barnrumpa och lila/rött/svart hår. Det sista vet jag inte hur jag kunna åstakomma nu de två sista dagarna... Men det skall fixas inom de närmaste veckorna. För nu är det så att jag får min LÖN nästa vecka (glädjehopp så det bara skriker om det!!), sen är det ju så att jag fyller år på lördag! (!!!!!!!!!!!!!) Så skönt som attan så är jag ledig också! (Det lilla lata barnet jublar inom mig). Jag får tänka positivt då jag nu jobbat halva sommaren och har bara TRE veckor kvar att jobba, och det motsvarar 18 arbetsdagar om man räknar ifrån morgondagen..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback