Back
Publish 2011-07-21 / 12:22:00 in M ▲ Notes

I'm back. Har jag bestämt. Sådär mitt ifrån ingenstans valde jag nu att starta upp en ny blogg. Något nytt och fräscht (för fjärde gången haha). Haft galet svårt att kommit på något catchigt namn. Men AmazingDays duger bra! Ska bättra mig så mycket jag bara kan.
Just nu har jga ingen fri tid, MEN... När denna vecka är slut så har jag endast två veckor kvar att jobba (!!!) Så gissa om jag är peppad? Så nu försöker jag bara dra mig igenom dessa dagar sen så!!
Men nu, medans jag har en dag ledig så skall jag umgås med lite friends som jag inte träffat på snart två månader. Guess om de är saknade då? <3

Kommentarer
Sarah

Oj en fjärde blogg! Imponerade, haha :D Snygg blus du har på bilden!

datum: 2011-07-21 tid: 13:29:04
Bloggadress: http://tana94.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback