Through these past weeks
Publish 2011-12-13 / 20:05:46 in Dag för dag ▲ Notes

Ojojoj. Inte varit in på bloggen sedan den 28 november. TJUGOÅTTONDE NOVEMBER. Helt sinnesjukt. Nu är jag träningsfri i några veckor, kurser börjar avslutas och jag känner mig lite friare. Helt underbart att det är sju skoldagar kvar till lov. Jag längtar så in i tusen. Jag är slutkörd och vill bara kunna andas ut!

En update om vad ni har missat:
Haft en galen nervös dansuppvisning (fjärilarna i magen flög som raketer eller vad man kan säga), jag har spenderat ändlösa kvällar med min kära Matematikbok B, Spelat in och redigerat film i nästan två veckor, tagit sönder mitt favoritobjektiv (fasta 50mm), spräckt min iPhone, lekt lite i studion på skolan (första gången sedan jag börja skolan), börjat med julklappsköp (som sluta lika fort då pengarna tog slut haha) och tillslut

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback