// It's out here gotta say it so
Publish 2011-08-15 / 16:07:19 in Dag för dag ▲ Notes

Tjusiga cambilder hos Johanna, och ja vi ser ut såhär...
Nu är jag äntligen hemma, har haft film/myskväll, tittat på så många filmer att jag tappade räkningen. Men priset för mest onödiga film tar ju ändå filmen Rubber. (ni måste se den, haha)... Haft det galet mys ifall. Nu ska jag ladda upp, troligen dra mot affären och köpa hårfärg (imorgon ska jag sätta i löshår hehe) om jag orkar ta mig upp ur sängen!
Pussar och kramar genom cyberrymden!

Kommentarer
emelie

Hej, har en tävling i bloggen. Du kan vinna en rabattkod på 200kr på en valfri Onepiece! Kika gärna in :)

datum: 2011-08-28 tid: 12:28:39
Bloggadress: http://kladdi.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback